کوثر گرافیک

همه چیز درباره تبلیغات پیامکی به صورت منطقه ای

۲۸ آبان ۱۳۹۶


کسب و کارهایی که مشتریان آنها، در یک محدودۀ مشخص جغرافیایی باشند، کم نیستند. چنین کسب و کارهایی برای جذب مشتری نیاز به روش‌های تبلیغاتی به خصوصی دارند. تبلیغاتی که به آنها اجازه دهد فقط ساکنین یک استان، شهر، منطقه یا حتی محله را هدف قرار دهند. چنین تبلیغاتی که بر اساس مکان انجام می‌شود، هم هزینه آنها را کاهش خواهد داد و هم بازدهی تبلیغات آنها را، افزایش.

اما اینکار چگونه ممکن است؟ آیا روشی غیر از تبلیغات کاغذی (چاپ تراکت و بنر) برای چنین کاری وجود دارد؟ جواب مثبت است: پیامک تبلیغاتی.

به کمک تبلیغات پیامکی، شما دقیقاً می‌توانید تبلیغات خود را برای کسانی ارسال کنید که در مکان مورد نظر شما هستند (این مکان می‌تواند در هر اندازه‌ای باشد. حتی یک محله به خصوص). در این مقاله ما قصد داریم در مورد این امکان تبلیغات پیامکی کمی بیشتر برای شما صحبت کنیم.

تبلیغات منطقه‌ای پیامک، راهی برای هدفگیری دقیق مشتری

شما در تبلیغات پیامکی، می‌توانید دقیقاً مکان مورد نظر خود را هدف قرار دهید. می‌پرسید این کار چگونه ممکن است؟ بگذارید از ابتدا و خیلی خلاصه برایتان توضیح بدهم:

شما برای ارسال پیامک های تبلیغاتی به صورت انبوه، نیاز به سامانه های پیامکی دارید. این سامانه های پیامکی یک پنل اس ام اس در اختیار شما قرار می‌دهند. یعنی یک برنامه آنلاین که با استفاده از آن بتوانید پیامک ارسال کنید (نگران نباشید، کار با این برنامه واقعاً ساده است.)

و یک امکان خوب که تعدادی از این سامانه های پیامکی همچون سامانه ما (یعنی ملی پیامک) در اختیار شما قرار می‌دهند، دسترسی به یک بانک شماره به روز از موبایل های ایرانی است که بر اساس مکان (و همینطور سن، جنسیت و شغل مخاطبان) طبقه بندی شده است. این یعنی شما می‌توانید به راحتی به ارسال پیامک منطقه ای یا همان ارسال پیامک بر اساس مکان بپردازید و جایی را هدف قرار دهید که مشتریان شما آنجا ساکن هستند.

ارسال منطقه ای پیامک چگونه انجام می‌شود؟

همانطور که گفتیم، شما در سامانه پیامکی خود، به یک بانک کامل از تمام شماره تلفن های همراه کشور دسترسی خواهید داشت که به خوبی دسته بندی شده است. حال می‌توانید بر اساس مکان و منطقه به این بانک، پیامک ارسال کنید.

در سامانه ملی پیامک، که قبلا در مورد آن صحبت کردم، برای اینکار حتی یک امکان به اسم پیامپ هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. منظور از پیامپ این است که یک نقشه جلوی شما باز می‌شود (مثلا نقشه تهران، شیراز یا …) و شما می‌توانید تمام مناطق و محله هایی که می‌خواهید به آنها پیامک ارسال کنید را از روی این نقشه مشخص کنید. سپس متن خود را بنویسید و دکمه ارسال را بزنید. به همین سادگی!

همچنین، یک امکان خوب دیگر این سامانه، امکان ارسال به مکانی مشخص بر اساس کد پستی است. طبیعتاً هر چقدر تعداد ارقام کد پستی وارد شدۀ شما بیشتر باشد، دقت مکان هم بیشتر است. به این ترتیب شما به راحتی می‌توانید به همه شماره تلفن های مرتبط با کد پستی هایی که برای مثال با عدد ۴۳۲۲ شروع می‌شوند پیامک ارسال کنید.

اهمیت سامانه پیامکی مناسب برای ارسال پیامک منطقه ای

در پایان، به این نکته توجه کنید که بانک شماره‌های یک سامانه، اهمیّت بسیار زیادی در ارسال منطقه ای پیامک دارد. چرا که اگر بانک شماره به روز نباشد، ممکن است بسیاری از پیامک های شما به دست مخاطبان واقعی در محل مذکور نرسد و در نتیجه، پول شما به هدر رود.

اما یک بانک شماره به روز و خوب، تضمین می کند که بیشتر پیامک های شما دقیقاً به دست کسانی می رسد که در مکان مورد نظر شما (چه یک شهر باشد، چه یک منطقه یا محله) ساکن هستند.

پس حتماً از هر سامانه پیامکی که استفاده می‌کنید، از صحت و به روز بودن شماره های آن اطمینان حاصل کنید. (بهترین کار این است که به خوبی در این مورد تحقیق کنید تا خودتان بتوانید بهترین سامانه پیامکی را از نظر امکانات، پشتیبانی و بانک شماره پیدا کنید. اما به شخصه اگر بخواهم پیشنهادی به شما بدهم، این پیشنهاد، سامانه ملی پیامک خواهد بود. )

همین امروز، تبلیغات منطقه ای خود را با پیامک آغاز کنید

وقت ارزشمند است و از نظر من، بهتر آن است که سریع تر دست به کار شوید. باور کنید که لازم نیست شکی به خود راه بدید. از تصمیم خود مطمئن باشید. چرا که تبلیغات پیامکی طبق تجربه چند سالۀ من، یکی از معدود ابزارها و البته بهترین ابزاری است که برای تبلیغات منطقه ای وجود دارد.

این یعنی در نهایت، اگر که کسب و کار شما در منطقه خاصی فعالیت دارد، حتماً باید به سراغ آن بروید و این فرصت را از دست ندهید (البته، اگر جذب مشتری جدید برای شما اهمیت دارد.) شما قرار نیست هزینه زیادی بکنید، اما اگر از همین طریق، حتی چند مشتری هم بدست آورید، عملاً پول تبلیغات به دست آمده است. البته همانطور که گفتم، مطمئن هستم که بازدهی تبلیغات پیامکی بر حسب منطقه، بیشتر از این حرف ها خواهد بود.

در نهایت اگر به مشاوره در زمینه سامانه های پیامکی، روش های ارسال پیامک منطقه ای و بهترین راهکارهای پیامکی هستید، پیشنهاد می کنم با شماره ۶۳۴۰۴ (۰۲۱) تماس بگیرید و با یکی از مشاورین خبره ما در این زمینه صحبت کنید.

 













قاب عکس



این پکیج ؛ مجموعه ای ارزشمند
ازجدیدترین آموزش های فتوشاپ
CS6 ارایه شده از شرکت کلبی و
Video2Brain میباشد که شامل نکات و قابلیت های جدید ، آموزش
اصول و پایه ای فتوشاپ و آموزش تکنیک های حرفه ای گرافیکی میباشد . اگر میخواهید
فتوشاپ را مثل یک حرفه ای یادبگیرید و از امکانات آن نهایت بهره را ببرید این پکیج
میتواند شما را به خواسته تان بسیار نزدیک کند.

این پکیج بطور خلاصه شامل: آموزش های پایه ای و
اصلی فتوشاپ ، بررسی امکانات و قابلیت های جدید فتوشاپ، ویرایش فیلم در فتوشاپ ،
آموزش تکنیک HDR ، امکانات سه بعدی فتوشاپ ، طراحی پوستر، 
آموزشهای مرتبط با Bridge، اکشن ها ، کار با قلمو ها و براش ها ، بهینه سازی تصاویر
و… میباشد .


مزایای استفاده از این پکیج :

اصول کامل فتوشاپ به همراه تمام قابلیت ها و
امکانات جدید فتوشاپ را یکجا یادبگیرید.

فیلم های خانگی که توسط دوربین های فیلم بردای
خانگی تهیه کرده اید را خودتان ویرایش و تدوین کنید .

همانند یک عکاس حرفه ای ، عکس های HDR
خیره کننده بسازید .

تمام امکانات موجود جهت طراحی های حرفه ای تصاویر
را یکجا بیاموزید .

نحوه بهینه سازی تصاویر برای چاپ را بیاموزید و به
تصاویر خود جلوه های حرفه ای و هنری دهید

و ….

 



icon  
قیمت : ۱۲۰۰۰ تومان
icon 
تعداد: DVD 5
http://kowsargraph.ir/wp-content/uploads/2017/04/6vec3n68gg8czcelusdq.jpg
پشتیبانی و مشاوره خرید : ۳۰۲۲ ۷۶۸ ۰۹۱۹




ادامه توضیحات محصول …